03/09/2009

La femme qui t’aime

Posted in Uncategorized la 10:59 am de narfx

E-al doilea post. interval scurt, sa-mi fie clar ca nu-mi dezmint firea dualista. de-asta nici nu am dat edit la ultimul post.

Citeam bloguri d-alea sofistique cu aer inteligento-bullshit sa-mi mai trezesc simtamantele de ‘telectuala si sa mai ies un pic din starile alea penibile. Nu ma ajutara prea mult blogurile; imi amintii totusi discutia de-aseara, de cafeaua de la ora 8 seara si de mesajul care m-a facut sa privesc lung la oamenii care parca mergeau in slow motion si sa zambesc aiurea. Am vorbit despre psihologie, oameni in general, evolutie, fizica cuantica, Univers si bloguri. Am terminat repede cafeaua si am invocat nume care ramasesera undeva in jungla cunostintelor mele capatate din discutii la coada sapei si din ecourile frustrarilor mele descarcate online. Oricum, am fost fericita ca aveam cu cine sa vorbesc. Nu m-a deranjat ca prietenii priveau un film execrabil la televizorul din spatele meu; nu ma priveau in continuu si aveam voie sa ma pierd. Dar nu m-am pierdut complet si am fost mai coerenta ca de obicei. Am purtat multe discutii de genul asta fara mine. Oricum nu cred nimic din ce-am spus. As vrea sa cred si eu ceva, odata.
Mi-am luat Invitatie la esafod, de Nabokov si ma astept sa incep sa cred ceva.macar din toamna asta. Nici nu imi amintesc de cate ori am mai zis asta.
Imi revin in minte des cuvintele profei de psihologie cum ca asa cum o sa ne formam ca adolescenti, asa o sa fim ca adulti si am ras atunci, desi imi era o frica de muream. Incepe sa fie mai bine, in sensul ca imi recunosc dezechilibrele chimice si anticipez ziua cand e complet nesanatos sa asculti melodii jazzy-drum’n’bass in Murphy’s, cu o ciocolata calda in fata si fularul inca la gat.
Asta nu imi aminteam aseara

Lasă un răspuns

