20/09/2009

Fix you

Posted in Uncategorized la 12:40 am de narfx

Am multe ciorne, multe procese de constiinta neincheiate, relatii in pom, sentimente nedefinite, idei fragile,toate astea asezate undeva in ploaie. Dar cum niciodata nu ploua, ci toarna cu galeata, cand e black e pitch black si cand inchid ochii inca ma gandesc la tine. N-ai inteles ca te-ai nascut constient si trist si ca eu aveam sa te repar. sau sa-ti transform boala in obsesie. Pe de alta parte, poate nu esti ca mine. Poate n-ai fost niciodata si mi-am dus zilele ascultand muzica gresita si fara sa disting culorile pentru ca daca e black e pitch black si daca inchid ochii imi dau seama ca am mai murit inca odata.

.

Lasă un răspuns

