30/09/2009

Speed of light

Posted in Uncategorized la 5:12 pm de narfx

De cateva zile scriu. scriu in continuu pe servetele invizibile. fumez si scriu. sa-mi fie clar ca am facut-o si pe-asta. trecand de la eu la eu in continuu pe servetele invizibile. sistematizez, ordonez – propriile mele trilogii. nu mai ramane nimic caci ninge, ninge, iar eu imi pun imaginile in albume. mi se fixeaza cuvintele in ochi si scriu romane in fiecare secunda. am jocuri de copii in minte si pete de inghetata pe tricou. ce povara – sa te injosesti inaintea ta iar si iar si in acelasi timp sa-ti ridici castele la nesfarsit. recunoaste-ti imbecilitatea caci esti incapabil sa descrii ceea ce vezi. in sfarsit ai vazut zidul prin ceata, dar te-ai oprit langa el si le numeri pasii cu voce scazuta, ii aduni, ii scazi, pana capata o semnificatie si crezi ca toate soaptele alea iti scriu romanul. asa ca iti iei un servetel si notezi.

1 comentariu »

  1. MaTr3o said,

    mai pui ma multe nume de posturi din melodii de la coldplay?


Lasă un răspuns

