02/10/2009

Stellaaaaaaaaaa

Posted in Uncategorized la 4:15 pm de narfx

Ajunsei iar intr-un punct in care vreau sa spun ceva, doar ca nu am nimic de spus. In datile in care chiar am ceva de spus nu asculta nimeni si in cel mai bun caz scriu aici. Numar pe degetele de la o mana cu trei degete oamenii care chiar au inteles vreodata ce am vrut sa zic, chiar si in momentele in care nu am zis nimic. Ma rog, acum as vrea sa zic nimic deci, dar as vrea s-o zic intr-un mod jmeker. Ma gandeam sa ma bag pe twitter, ca cica e jmekerie acolo, da` eu am probleme in a intelege conceptul asta de „ciripit” non stop – adica, plm, o sa se prinda si altii ca n-am viata. Plus ca am impresia ca as vorbi singura si de asta sunt cel putin satula. Mai bine ma rezum la a-i citi pe altii – poate ma regasesc, poate imi place, poate nu imi place, da` e mai sanatos asa. Ma gandeam acu` la cate poze vad sau cate bloguri si twittere citesc – toate astea ale unor oameni care mie imi sunt oarecum cunoscuti. Si pe unii chiar ii cunosc, doar ca ei nu ma stiu pe mine, lucru care nu ma deranjeaza prea tare, da-mi vine uneori sa ma duc la ei sa le zic ce blog de cacat au, sau ce urati erau stand pe banca aia, sau doar sa-i „Salut, stii…cred ca te cunosc de undeva…”. Nu privesc insistent, nu ma bag in seama aiurea, da` mi-ar placea sa le zic fro` doua – bune sau rele – asta dupa vreo 5-10 minute de stanjeneala si ăăăă -uri elaborate. Ma rog, oricum intotdeauna mi-a fost greu sa imi fixez in sistem faptu` ca suntem toti la acelasi nivel. Asa ca oscilez. Se intampla de cateva ori pe an sa-mi bag sho ce pot in ratatii si curvele proastele care-si mai fac veacu` prin jurul meu, dupa care ma simpt prost. Halal h8eritza. N-ai cum sa mergi pe cadavre cand nici macar nu i-ai omorat pe fraeri. Da` nu-i bai, de obicei nici macar n-au inteles ce-am spus in the first place, asa ca am sansa s-o fac si a doua oara. Si o fac. Cu pasiune, ca si cum ar merita-o. Urc treptat.

Dansez mult. Nu mai respir bine si fumez mult aiurea. Vreau bani.

10 comentarii »

  1. cristi said,

    fi tu insuti..zici direct i like your blog or not..eu de ex..ajunsai aici de pe twitter, si in afara faptului ca e gri blog`ul and (nu’mi place) nothing new to add. so enjoy.

  2. Pearltrash said,

    Nici n-am observat pana acum ca e gri. Multumesc oricum…i guess..

    Si inca ceva – nu am 13 ani sa nu fiu eu INSAMI.

    Ah, si …blogul e un mijloc cat se poate de indirect de a comunica ceva.

    Mersi inc`o dat`.

  3. cristi said,

    ai mai mult, de 13? Mult inainte, then! E o chestie ciudata..stii in viata de zi cu zi.. hihi, hoho, uu ti-ai facut blog?!?…u tare, iar de fapt in mintea ta, dap..sucks! dar nu poti sa ii zici omului in fata, ca poate se supara, poate stricati prietenia, interesele and stuff. i don`t know.S-au poate nu, poate ca omu chiar isi baga „picioru'” in parerea ta, si el tot continua sa scrie pe blog and stuff. Asa’i omu, cu mai multe fete..nu’i bai, toti le avem! Salut…

  4. Pearltrash said,

    Omule, cu tot respectul, e in regula daca nu-ti place blogul, adica , in fond, e doar o alta forma de a creea un context gen eu vorbesc, iar cel de langa mine isi leaga sireturile. Te-as ruga doar sa fii un pic mai coerent data viitoare, daca ai ceva de spus.

    Legat strict de opinia asupra continutului textului, pot sa iti raspund doar ca oricum nici oamenilor apropiati nu poti sa le spui asa adevarul in fata. Deci toate frazele aveau un punct comun – atragerea atentiei – lucru pe care il facem toti indiferent de varsta si n-ai cum sa negi asta. Ma rog, e chiar dureros sa observi la un moment dat ca oricat te-ai sacrifica si oricat ai da altora neconditionat , tot despre tine e vorba in final, dar asta e alta poveste.

    Oricum, mersi c-ai trecut pe-aici.

  5. Time said,

    cristi, nu imi placi si te-as plezni peste bot din principiu daca as fi pus fata in fata cu tine.

  6. Pearltrash said,

    Timp, incotro te duci…du-te mai repede.

  7. cristi said,

    Time, parerea ta ..NU CONTEAZA, stai jos!

  8. RaPeRbOy said,

    Cica e misto sa spui verde-n fata. Daca ar fi dupa mine as pastra verdele si m-as pisa pe ele de opinii contradictorii. Oricum eu am dreptate mereu iar interlocutorul intr-o discutie cu mine nu exista sau daca exista, se dizolva ulterior. Vorbesc singur iar ceilalti imi dau dreptate. Asta da, e smechera.

    • Pearltrash said,

      Tocmai practicasi „smecheria” prin comentariul asta, nu? :))

  9. RaPeRbOy said,

    Putem spune si asa :))


Lasă un răspuns

